lördag 13 november 2010

Också en älskad syster!




Är väldigt kluven då det gäller fortsatt gipsning av Alexis ben då han efter 3-4 dagar får väldigt ont och vill bort med det hela tiden. Har även denna helg behövt ge honom alvedon 3 ggr/dag och det känns inte roligt ska jag säga!
Vet inte om det är värt detta och låta honom ha gips i 4 veckor till då han tydligt visar hur ont det gör.


Sen vill jag säga att han har tur som har så många underbara syskon omkring sig och hans nya favorit är storasyster Maria, 17 år som också jobbar vissa dagar med honom för att avlasta mig när jag nu har bara en assistent kvar. Mina ungar är verkligen Guld värda!!!
Vad gjorde jag utan dom som ställer upp jämt!

Idag har Maria jobbat med Alexi och då han inte kan vara ute så är han väldigt begränsad och det är jobbigt att försöka hitta på något att sysselsätta honom med. Men jag har knappt sett till dom på hela dan, de har varit inne på rummet och hittat på olika saker hela tiden.
Läst böcker, lagt pussel m.m.

Inga kommentarer: