måndag 29 mars 2010

Vilken Morgon!

Ja jösses vilken morgon det blev för lilleman.
Han har varit väldigt orolig hela natten och vaknade 5.50 och då var det bara att kliva upp med honom. Allt väl i ung 1 timme men sen var det dags:
Han ömsom sparkades,slogs och grät hela tiden. Vet inte varför men helt plötsligt så blev han på ett jädrans humör. :(((
Ingenting var bra och att se TV var helt plötsligt hemskt så han kom med dosan och drog iväg mig till DVD:n och när vi äntligen hittat en DVD han ville se och kört igång den så stänger han av TV:n och ställer sig och slår mig i huvudet. Och det ska jag säga Att han är stark i sina slag nu den lille mannen.

Detta humör höll i sig ända tills han skulle gå på skolan Då var han helt plötsligt på bra humör igen! Det är klart att man blir lite arg på honom ibland då han slåss som värst och när jag då höjer rösten mot honom så blir han jättesur och till och med gråter.
Då känner man sig bara usel och vill försvinna.

Men i nästa ögonblick får man världens kram eller puss och han verkligen visar hur mycket man betyder för honom och då blir man så varm i hela kroppen! ;)))
För att i nästa få en smäll i huvudet igen!

Ja han kom ju iväg på skolan i.a.f. och som vanligt väldigt glad när hans ass kom och hämtade honom. Och då känns det skönt inom mig då jag själv känner lättnad för att han går iväg och Veta att han trivs med sin ass och vill vara på skolan med honom.

Nu ska jag ta det lugnt en liten stund och sen blir det till att städa inför helgen!

Inga kommentarer: