tisdag 1 februari 2011

En Dag På Skolan!!!


Alexi hann vara en hel dag på skolan igår och det var hur kul som helst att få träffa kompisar och sin spec.ped som han tycker så mycket om. Han hade varit glad och mysig hela dagen.

Så igår vid middagen så ser jag på honom att han inte mår OK för han skelar väldigt när han får feber, så jag kollar tempen och den stannar på 38,2. Ger 2 st Alvedon inför natten och det har varit en väldigt orolig och snorig natt.

I morse när han vaknade kl 7 så tempade jag honom direkt och då hade han 38,7 så det blev till att vara hemma med ass idag och jag ska säga att han Nu är väldigt less på att vara hemma och bara inne hela tiden. Men Vad gör man???? Bara att bita ihop och ta omtag!

Han har i.a.f. börjat komma ner på bägge fötterna mer nu men haltar fortfarande väldigt mycket på vänstern och visar att han har ont. Får hoppas att det ger sig ju mer han börjar gå.

Nu väntar vi på att bli fri från denna envisa förkylning och att sonen kan börja vara på skolan igen. Han är ju pigg och glad trots allt elände han fått gå igenom så.........

Och själv börjar jag så smått att acceptera det beslut jag fattat men hoppas och ber till Gud att allt ska gå rätt väg.
Sen har lillasyster äntligen bestämt sig för att hon vill vara på dagis igen så den här veckan har vi inskolning och hon har sån tur att hon fick plats på det dagis där hon var för 2 år sen.

Inga kommentarer: